בטרלבס בניית חנות וירטואלית

כל בניית חנות וירטואלית, היא עסק. כן, עסק שדורש תפעול יומיומי והבנה בעולם השיווק והמכירה מה שמביא איתו הוצאות ממש כמו עסק רגיל אך כמובן שהעלויות יהיו קטנות באופן דרסטי מחנות פיזית המצריכה תשלומים שוטפים כמעט לכל דבר שזז באזור.

הקמת חנות וירטואלית באמת רווחית? |

במידה ויש לכם חנות פיזית שלה תרצו להקים אתר, התוצאות יהיו מהירות וגבוהות יותר. הרווח על מוצר ששייך לכם הוא גדול יותר ורווחי יותר אך כאן גם נכנסת לה בעיה קטנה והיא תפעול השינוע וההחזרות והתיקונים והפניות מלקוחות וכדומה.

בחנות וירטואלית שאינה משווקת מוצרים של עצמה או שנמצאים ברשותה, המצב יהיה שונה לגמרי באופן מובהק שכן קיימות שיטות רבות לשווק מוצרים של חנויות אחרות מהעולם ופשוט לא להתעסק בכלל בכל הבעיות האמורות על חנות פיזית שמשווקת את מוצריה עצמה, על ידי אתר אינטרנטי.

הקמתי חנות וירטואלית, איך לשווק אותה? |

כמו כל דבר בחיים, לשווק אתר בצורה מקצועית כדי שזו תגיע לקהל היעד שלה, תצטרכו כנראה קצת יותר מידע בסיסי בשיווק אינטרנטי. לא חסרים מומחי רשת ובניית אתרים ואנשי קידום, שיעשו בשבילכם את העבודה בקלות יותר וללא סיכונים מיותרים כמו בטרלבס בניית חנות וירטואלית.

אנשי קידום אתרים, אפילו הכרחיים לצורך שיווק האתר שלכם בדיוק לאנשים שלהם יש את הצורך במוצרים שאותם אתם משווקים. קידום עסק וירטואלי, הוא עיסוק של שועלי רשת שאת כל מרצם וזמנם וכספם, משקיעים בקידום עסקים כאלה. אל תנסו לשווק את העסק שלכם לבד, ללא כל ידע מסוים. פנו לאנשי קידום אתרים שמקצועיותם היא בדיוק בנושאים האלו.

למה לפתוח חנות וירטואלית ולא דף נחיתה? |

כל חנות אינטרנטית, תתאים יותר לעסקים המעוניינים לשווק את מוצריהם לקהל מסויים אך גם מגוון. אין גבולות באשר לשיווק האתר והוא יכול להיות משווק גם בקוטב הצפוני. רק אל תמכרו להם קרח.

באשר לדף נחיתה, הוא יתאים בעיקר לעסקים שאינם מעוניינים למכור את מרכולתם ברשת, אלא יותר להביא לידיעת הציבור על העסק עצמו. זה כמובן חשוב לכשעצמו אך לצורך כך תוכלו להסתפק בדף נחיתה.

מילי שמעון

מילי שמעון

בונה אתרים ומומחית בעיצוב גרפי עם שנות 10 שנות ניסיון בתחום.