5 סימנים שאתם צריכים מיתוג מחדש

הליך מיתוג הוא אחד ההליכים החשובים ביותר באפיון והגדרה של עסק והאופן שבו הוא מציג את עצמו לקהל הרחב. מדובר למעשה ביצירת זהות לעסק והאופן שבו הקהל זוכר את בית העסק. בניית מותג אורכת זמן ודורשת אסטרטגיה נכונה. אין מדובר רק בעיצוב לוגו או עיצובים אחרים אלא ממש בשפה שלמה שבאמצעותה אתם מציגים את המותג שלכם, כך אומרים לנו בחברת https://www.gnss.co.il/ המתמחה במיתוג ופרסום עסקים. 

מהו הליך מיתוג מחדש?

הליך מיתוג מחדש הוא למעשה הליך בו העסק משנה את הזהות שלו, מתקן אותה או בונה אותה מחדש. עסקים רבים זקוקים למיתוג מחדש ולא מדובר רק בעסקים קטנים שלא מצליח להם המיתוג הראשוני, אלא גם רשתות וארגונים גדולים במיוחד דוגלים מפעם לפעם למתג את עצמן מחדש. אין זה אומר לשנות את כל השפה העיצובית, לעתים יהיה מדובר בעדכון הלוגו של החברה והמסרים השיווקיים שלה ולעתים יהיה מדובר בכל תרבות החברה, כולל האופן שבו אתם מדברים עם לקוחותיכם, קו המוצרים שלכם, סוגי המוצרים ועוד. 

מתי נצטרך מיתוג מחדש?

  • כאשר שם המותג שלכם כבר לא מתכתב עם החזון שלכם – אחת הסיבות הנפוצות ביותר למיתוג מחדש היא כאשר שם העסק משתנה. זה יכול להיות שינוי עצמאי כיוון ששם העסק כבר לא משקף את פעילות החברה, התחום שהיא החליטה להתמקד בו או כאשר נכנסו שותפים לחברה או התפרקה לה שותפות. 
  • אתם לא מצליחים למצוא את הבידול שלכם – אחד הדברים החשובים ביותר בבניית מותג הוא למצוא את מה שמבדיל ביניכם לבין המתחרים שלכם. אם אתם לא מצליחים למצוא בידול כנראה שאתם צריכים לחשוב מחדש על המותג שלכם.
  • שפת המותג שלכם מסובכת – היום אנשים אוהבים לפשט עניינים. גם אין לאנשים זמן וסבלנות להתחיל לאבחן דברים מסובכים. אם אין לכם את האפשרות לפשט את המותג שלכם ופועלו הרי שאתם צריכים מיתוג עסקי חדש. 
  • אתם לא מצליחים לפתח את המותג שלכם – ייתכן מאוד והשפה הממותגת שבניתם לעצמכם לא עובדת. אתם צריכים כעת להתחיל לעבוד על שפת מותג חדש. מיתוג מחדש יעזור לכם לצאת לאור פעם נוספת, מחדש, ואפילו אנשים שפסלו אתכם עם המותג הישן שלכם יוכלו לתת לכם הזדמנות עם תיאור מותג חדש וקורץ יותר.
  • המותג שלכם ישן – לאחר כמה וכמה שנים יש טרנדים חדשים בנושא עיצוב ובמיוחד בנושא עיצוב לצרכי מיתוג עסקים. עסקים בכל סדר גודל מחדשים את הלוגו שלכם ובשל כך גם את העיצובים האחרים שלהם בהתאם לשפה העיצובית החדשה המקובלת. כמו כן כדאי יהיה לדאוג גם למסרים פרסומיים חדשים.
הייטק משפטי פיננסים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קורסים באוויר: איך להפוך קידום ממומן למכונה מניבה בפייסבוק, גוגל ולינקדאין
האם אי פעם חשבת כמה אנשים מחפשים בדיוק את הקורס שלך ברשת? כשזה מגיע ללקדם קורסים בצורה ממוקדת בדיוק...
קרא עוד »
אפר 28, 2025
הכין תוכלו לקבל מידע על פיתוח אפליקציות ליזמים?
אין היום כמעט עסק, ארגון או אפילו עצמאיים שעובדים בשטח שאין להם אפליקציה בה הם מעניקים שירות לכלל...
קרא עוד »
אפר 26, 2022
בניית חנות אינטרנטית
בניית חנות אינטרנטית היא הצעד הראשון שלכם להגדיל את המכירות בעסק שלכם ולייצר קהל לקוחות גדול ואיכותי...
קרא עוד »
אוג 23, 2021
מחקר מילות מפתח מתקדם לאיתור הזדמנויות מכירה חדשות באמזון – איך לגלות את הזהב לפני כולם?
  מחפשים את הסוד האמיתי שמניע מכירות ענקיות באמזון? מחקר מילות מפתח הוא לא סתם טרנד אלא כלי נשק...
קרא עוד »
אוק 14, 2025
3 פתרונות CRM שיזניקו את העסק שלכם קדימה
בעבר מערכת ניהול לקוחות הייתה מנת חלקם של עסקים גדולים ועמידים כלכלית בלבד. כיום יש אינספור מערכות CRM...
קרא עוד »
אוג 30, 2021
מכשיר סליקה EMV – כל היתרונות
כיום יש לא מעט אפשרויות סליקה שונות אשר מסייעות לבעלי עסקים לגבות תשלומים מלקוחות בכרטיסי אשראי....
קרא עוד »
ספט 24, 2020
שיווק לעסקים משפחתיים במגזר הערבי: 7 דרכים להקפיץ את העסק שלך לשמיים!
תמיד חשבת שעסקים משפחתיים במגזר הערבי הם סיפור ישן? תחשוב שוב. עם הכלים והשיטות הנכונות, אפשר להפוך את...
קרא עוד »
אוק 05, 2025
הזנת תוכן לחנויות אינטרנט
רק בארץ, ניתן לספור אלפי חנויות מקוונות פעילות, שרבים עושים בהן שימוש באופן יומיומי. אם מדובר בחנויות...
קרא עוד »
ינו 19, 2021
לצנזר או לא לצנזר? המשימה להעלים מוניטין שלילי מהרשת!
העידן הדיגיטלי שינה את הדרך שבה אנו חיים, מתנהלים ומתקשרים. המידע זמין בלחיצת כפתור, אך לעתים קרובות...
קרא עוד »
אפר 24, 2025
עיצוב אתרים – מה חשוב לדעת?
כשאנחנו בונים אתר אינטרנט חדש לעסק או בכלל, יש משמעות לא רק לתכנים שאנחנו נספק ולא רק למוצרים שנרצה...
קרא עוד »
פבר 24, 2020
הזירה הפנימית: רועי רוסטמי על הקשר ההדוק בין פסיכולוגיה של מסחר לפיתוח אישי
בעולם שוק ההון, רוב הסוחרים המתחילים מאמינים שהצלחה היא פונקציה של ידע. הם מקדישים שנים ללימוד ניתוח...
קרא עוד »
אוק 23, 2025
שרת וירטואלי בענן – אל תישארו מאחור
האם אתם יודעים מהו מחשוב ענן? ככל הנראה לא כל אחד יודע למה הכוונה בדיוק, אבל צמד המילים הינו מוכר. שרת...
קרא עוד »
ספט 19, 2021
איך לרקוד בין המערכות: שילוב פריוריטי בעסק כמו מקצוען
כשתסבירו לאנשים מה בדיוק עושה פריוריטי, אתם עלולים לקבל מבטים תמוהים. טכנולוגיה? ניהול? ניתוח נתונים?...
קרא עוד »
ספט 15, 2024
יצחק בריל: מסרים ליזמים צעירים בעולם הטכנולוגיה – מעבר לקוד ולסיליקון
בעידן שבו חדשנות טכנולוגית מניעה את גלגלי הכלכלה והחברה, קולם של יזמים ותיקים, אלה ששילבו בחייהם...
קרא עוד »
מאי 22, 2025
אבטחת מידע וירטואלית: הגן על עצמך בלוטו הדיגיטלי!
בעידן הדיגיטלי של היום, כל אחד מאיתנו מהמר על הון טוב בהגרלות לוטו באינטרנט. לא משנה אם אתם ישנים על...
קרא עוד »
אפר 21, 2025
קריפטוגרפיה – הבסיס למתחילים
עולם המטבעות הדיגיטליים סוחף אחריו רבים וטובים. יש מי שעוקב בסקרנות אחרי התנודות וחולם יום אחד להיות...
קרא עוד »
אוק 24, 2021
היתרונות של בניית אתר וורדפרס עם חברה לבניית אתרים מקצועית
כדי לבנות אתר שיהיה מוצאם לשנה בה אנחנו נמצאים, נצטרך לבנות אותו בעזרת חברה לבניית אתרים מקצועית....
קרא עוד »
ינו 28, 2021
בעקבות שפה עכשווית – למה חוויות המשתמש (UX) הם הנכס הכי חשוב של המותג שלך?
בעולם שבו הכול נע להזיז רק אצבע או שתיים, חוויית המשתמש הופכת למפתח להצלחה שלך. הם לא רק מכוונים אותנו...
קרא עוד »
נוב 26, 2024