אתר אינטרנט לסוכן ביטוח – איך בונים אתר בצורה נכונה

כשסוכן ביטוח רוצה להקים אתר אינטרנט, זה לא מספיק להקים אתר כללי או אתר שיספק פרסום פשוט וסטנדרטי לשירותים שהוא מספק. בכך הוא לא ישיג את המטרה שלו, כלומר, הוא לא יצליח למשוך אליו לקוחות פוטנציאליים. 

כשמדברים על אתר אינטרנט לסוכן ביטוח, אז בראש ובראשונה מדברים על אתר שאמור לייצר עבורו לידים, כלומר, לייצר עבורו פגישות של לקוחות דרך פניות שיגיעו אליו לאתר. לשם כך, צריך לייצר עבורו אתר מקצועי ואיכותי, אתר ברמה גבוהה, גם מבחינת התכנים שהוא מציע וגם מבחינת חווית הגלישה שהוא מספק לגולש. 

כל בעל מקצוע אשר רוצה לבנות אתר אינטרנט, צריך לפנות אל גורם מקצועי, גורם מוסמך שמתמחה בכך, זה אומר, לא רק לפנות אל גורם שמתמחה בבניית אתרים אלא גורם שמתמחה בבניית אתרים מהסוג שאותו בעל מקצוע מחפש. למשל, אם סוכן ביטוח רוצה לבנות אתר אינטרנט, אז הוא צריך לפנות אל גורם שמתמחה בבניית אתרים עבור סוכני ביטוח. 

לפני שנסביר כיצד בונים אתר לסוכן ביטוח עם לירות דיגיטל, חשוב לציין כאן, שהעבודה חייבת להתבצע בשיתוף פעולה מלא בין הצדדים, תוך יצירת תוכנית עבודה משותפת, וכמובן תוך שימת דגש לכל הצרכים של הלקוח. שכן בסופו של דבר הוא זה שמשלם והוא זה שאמור להשתמש באתר. 

כיצד בונים אתר לסוכן ביטוח

ראשית, צריך לאפיין את הצרכים והמאפיינים שלו. למי הוא פונה, אילו ביטוחים הוא מציע, איך הוא מציע אותם ועוד. 

שנית, צריך לחשוב כיצד נכון להגיע לקהל. בין אם זה אומר, כיצד לייצר אתר פשוט ונוח שיהיה ניתן להגיע אל המידע בצורה קלה ובין אם זה אומר, כיצד אפשר למשוך את הלקוחות להגיע אל האתר. 

שלישית, צריך לייצר באתר תוכן רלוונטי, מעודכן וחשוב. תוכן שהגולש יוכל להשתמש בו, להפיק ממנו תועלת ולפנות אל הסוכן, בשביל לקבל מידע נוסף. 

חשוב שכל הפעולות באתר יהיו פשוטות, גם למי שעובד עליו וגם לגולשים שמשתמשים בו. כמו כן, חשוב שהעיצוב יהיה יפה, מסוגנן ונעים לעין. 

מילי שמעון

מילי שמעון

בונה אתרים ומומחית בעיצוב גרפי עם שנות 10 שנות ניסיון בתחום.