בניית חנות אינטרנטית

בניית חנות אינטרנטית

בניית חנות אינטרנטית היא הצעד הראשון שלכם להגדיל את המכירות בעסק שלכם ולייצר קהל לקוחות גדול ואיכותי יותר שגם ימשיך לרכוש מכם לעתים קרובות. אנשים היום מעדיפים לבצע רכישה אונליין של מוצרים בתחומים שונים, החל מהזמנת פרחים, דרך רכישת בגדים לתינוק ועד לרכישת מתנות או אפילו מוצרי מזון הביתה. בניית אתר חנות צריך להיעשות בצורה מקצועית, עם עיצוב נוח ויעיל שגם משקף את האלמנטים המיתוגיים של העסק, חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר והתממשקות לחברת סליקה המאפשרת רכישה מהירה דרך האתר.

באיזה פלטפורמה לבנות את החנות שלנו?

הפלטפורמה אולי המומלצת ביותר לבניית אתרי אינטרנט כיום בכלל ואתרי חנות בפרט היא מערכת התוכן של וורדפרס. מערכת זו מאפשרת לנו להקים אתר ללא הגבלות בכמות העמודים והמוצרים שניתן להעלות לאתר, משרד אחורי נוח וקל לשימוש, התקנה מהירה של תוספים, התממשקות של כלים שונים לצרכי קידום אורגני, כלי אנליטיקס, אפשרויות סליקה, ניהול משתמשים ועוד.

מה חשוב שיהיה בחנות?

בניית חנות אינטרנטית תיעשה לאחר בניית אפיון מסודר של איך החנות תיראה ומה יהיה בחנות. כמובן שאתם רוצים לשווק את המוצרים שלכם ולהציג אותם כבר מדף הבית או בצורה מסודרת באמצעות תפריט מסודר וסרגל חיפוש מסודר באתר. השתדלו לדאוג לתפריטי ניווט נוחים ויעילים. כמו כן אתם רוצים לוודא שלכל מוצר יש תמונה או תמונות המציגות אותו וכן מפרט מסודר. 

איך להגדיל את כמות המכירות באתר החנות שלנו באמצעות בנייה נכונה שלה?

כדי להגדיל את כמות המכירות באתר יהיה עליכם לעזור לגולשים לקצר תהליכים ולהגדיל את חוויית המשתמש באתר וכמובן את האמינות שלכם. כלומר מצד אחד הוסיפו מגוון אפשרויות ליצירת קשר אתכם לתמיכה בעת הצורך. שפרו את מהירות הטעינה של האתר, התאמה רספונסיבית שלו למובייל וגלישה במסכים שונים ועוד. לבסוף אפשרו למשתמשים להירשם לאתר ולבצע הזמנה עם תשלום ישירות באתר ולא רק באמצעות הטלפון. 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כתיבת תכנים בבלוג: מהיכן ניתן לשאוב השראה?
ב15 השנים האחרונות הפכה הדרך לפרסם תכנים לנוחה וזמינה יותר. כיום, כל אחת ואחד יכולים להפיץ מסרים...
קרא עוד »
דצמ 04, 2019
למה כדאי לבנות אתרים בוויקס
כשאנחנו חושבים על הקמת אתר אינטרנט חדש לעסק או עבורנו בתור בעלי מקצוע, אנחנו צריכים לחשוב על כמה...
קרא עוד »
אוג 06, 2019
האם קידום אתרים משתלם?
המאמר הזה מיועד לבעלי עסקים ובעלי אתרים ששוקלים האם וכמה להשקיע באתר שלהם. כיום יש הרבה אפשרויות...
קרא עוד »
ינו 31, 2019