הזנת תוכן לחנויות אינטרנט
רק בארץ, ניתן לספור אלפי חנויות מקוונות פעילות, שרבים עושים בהן שימוש באופן יומיומי. אם מדובר בחנויות למכירת בגדים, יודאיקה, תכשיטים או כובעים – הן צריכות מנהלי ומזיני תוכן. במאמר זה נביא על החשיבות שבניהול תוכן נכון.
הזנת תוכן לחנויות אינטרנט
אינספור חנויות אינטרנטיות, עושות שימוש ביוצרי ומנהלי תוכן כאלה ואחרים. שכירת שירותם של מזיני ומנהלי תוכן לאתר האינטרנט שלכם, ייצור עבורכם תעבורה גדולה יותר באתר והוא יקודם מהר מאוד למקומות הגבוהים באמת.
מה לחפש ב- CMS
לפני שבוחרים מערכת ניהול אתרי מכירות למשל, כדאי להעריך את שיטות ניהול המידע של החברה ואת היעדים העסקיים הכוללים ביחס לפרסום התוכן.
יהיה עליכם להתחיל ברשימה של הבעיות העסקיות שאתם מנסים לפתור וכן את כל הדרישות הספציפיות שיש לכם. זה יעזור לכם לבחור את מערכת ניהול התוכן הנכונה – זו שתומכת בדרישות העסק שלכם – ולא הכי פופולרית או אהובה.
מערכת ניהול מתקדמת
מערכות CMS מגיעות בכל הצורות והגדלים, שלכל אחת מהן תכונות ותועלות משלה. חלקם מתאימים באופן אידיאלי לבלוגים; אחרים עשויים להתאים לאתרי מסחר אלקטרוני עם תכונות לתמחור ופונקציונליות חשבונאית. המפרט ישתנה בהתאם לצרכי ומשאבי החברה שלכם.
מה התקציב שלך?
אם יש לכם אינסוף משאבים לבזבז, יש כמה מערכות ניהול תוכן / ניהול אתרים מורכבות מאוד עם תכונות מסוימות, שנועדו להקל על חייהם של היוצרים והעורכים. עם זאת, עם תקציב מוגבל, הבחירות שלכם יהיו מוגבלות יותר.
באילו פעולות עסקיות CMS זקוק לתמיכה?
לאחר קבלת המחיר, השיקול העיקרי הבא הוא באילו פעולות עסקיות ה- CMS תצטרכו לתמוך. האם תצטרכו לפרסם מאות סרטונים ביום? לשנות מחירים באלפי מק"ט? תשובות לשאלות אלו יסייעו לכם במלאכה.