3 פתרונות CRM שיזניקו את העסק שלכם קדימה

בעבר מערכת ניהול לקוחות הייתה מנת חלקם של עסקים גדולים ועמידים כלכלית בלבד. כיום יש אינספור מערכות CRM (מערכות לניהול לקוחות) עם מגוון רחב של פיצ'רים וכלים שונים שניתן להתאים אישית גם לעסקים מסוגים שונים ובגדלים שונים. העלויות הן נמוכות מאוד בשל התחרות הרבה והעובדה שהכול מתקדם וקומפקטי יותר כיום. אין צורך בהקמת רשתות תקשורת בתוך החברה או בגיבוי הנתונים על שרתי אחסון פנימיים פיזיים. הכול מגובה בענן ואתם משלמים מחירים זניחים שהופכים את העסק למקצועי ומתקדם ללא קשר לכמות העובדים או ההכנסה בו. להלן 3 פתרונות CRM שיזניקו את העסק שלכם קדימה.

#1 – ניהול לידים:

אחד הדברים החשובים ביותר בכל עסק הוא ניהול הפניות המגיעות אל העסק מערוצי השיווק השונים ומפעולות הפרסום של החברה. בסופו של דבר כל עסק זקוק ללקוחות חדשים כדי להתקדם וכדי להתקיים וצריך שיהיה מערכת מסודרת לניהול אותן פניות חדשות: מי השאיר את הפניה, מאיזה טופס, מאיזה ערוץ שיווק, באיזו שעה הוא השאיר פרטים ומהם פרטי ההתקשרות לחזרה אל הלקוח? כל זאת ועוד תוכלו לנהל באמצעות פונקציה זו במערכת.

#2 – ניהול הזמנות, סליקה והנהלת חשבונות:

דבר נוסף הוא היכולת לנהל הזמנות, לחייב לקוחות דרך הטלפון, אונליין או בפגישה פיזית דרך המערכת על ידי הזנת נתוני האשראי של הלקוח. המערכת הממוחשבת תהיה מחוברת לשירותי הסליקה של חברת אשראי מוכרת ותוכלו לחייב את הלקוחות באופן מידי להשלמת ההזמנה. כמו כן תוכלו להפיק חשבוניות דרך המערכת וליהנות מכלי הנהלת חשבונות מסודר לניהול כרטיסיות לקוח, הנפקת חשבוניות, מסמכים להנהלת חשבונות, הדפסת דוחות ועוד.

#3 – שיפור שירות הלקוחות:

מערכת CRM פתרונות מגוונים לשיפור השירות ללקוחות החברה. לדוגמה: אפשרויות התקשרות שונות בין הלקוח לעסק, תיעוד השיחות עם הלקוחות והגעה לשיחה הבאה מוכנים יותר, קיצור זמני המתנה ומתן תמיכה מהירה יותר, שליחת תזכורות והודעות SMS ללקוחות ועוד.

 

מילי שמעון

מילי שמעון

בונה אתרים ומומחית בעיצוב גרפי עם שנות 10 שנות ניסיון בתחום.