בניית אתר תדמיתי

בעולם שלנו כשהכול סובב סביב האינטרנט כמעט באופן מוחלט, כמעט כל דבר שהיינו עושים בעבר באופן פיזי, כיום, אנו עושים בדרכים ווירטואליות.

בניית אתר תדמיתי

בניית אתר תדמיתי, נוגע לקניות שלנו ולמידע שאנחנו צורכים, זה נוגע לתקשורת בין אנשים וכמעט לכל דבר אחר שקשור לחיים שלנו.

אם בעבר אנשי עסקים וחברות היו משווקים את עצמן בשיטות המסורתיות כמו מודעות בעיתונים, פליירים, פרסומות בטלוויזיה, ברדיו וכן בדרכים אחרות, הרי שהיום האינטרנט הוא השחקן המרכזי בכל מה שקשור לפרסום כזה או אחר.

כיום כל בעל עסק ואף חברות, חייבים שיהיה להם אתר תדמיתי שיציג וייצג אותם ואת פועלם כלפי חוץ.

מה צריך שיהיה באתר תדמיתי?

אתר תדמיתי צריך קודם כל לכלול בו את שפת המותג של בית העסק או החברה. כחלק מרכזי ממערך שיווק של עסקים, הוא אמור (וכדאי מאוד), שיהיה עם צבעי העסק, הלוגו שלו, סלוגן ועוד פרטים מזהים דומים אחרים שיגרמו ללקוח לערוך את הקשר הרצוי במוחו, יחד עם חומרים שיווקיים אחרים שהוא נחשף אליהם.

בניית אתרים ב WIX למשל, צריכה לכלול קודם כל מידע על העסק והעוסק, על פועלו ועל אנשי מפתח הנמצאים בו – דבר שבדרך כלל מוצג בדף הבית או בדף האודות של האתר, כמו כן צריך לכלול עמודים המפרטים את השירותים או המוצרים שמשווק בית העסק, כמו תוכן אינפורמטיבי להעשרת ידע הגולש, בכדי שיהפוך בסוף ללקוח.

כמה עולה לבנות אתר תדמיתי לעסק?

תלוי מאוד. בוני אתרים, כך בדרך כלל, עושים היכרות עם בעל העסק ועם החברה, לומדים את הצרכים שלה, את היתרונות והחסרונות שבה, וכך מגיעים או יותר נכון מתחילים להתקרב, לסכום מסוים אותו הם מתמחרים את האתר – הכול לפי העבודה שתהיה עליו.

מילי שמעון

מילי שמעון

בונה אתרים ומומחית בעיצוב גרפי עם שנות 10 שנות ניסיון בתחום.