בניית אתר תדמית

כל עסק היום זקוק לאתר אינטרנט. מלבד העובדה שמדובר בתשתית הטובה והיציבה ביותר לשווק בה את העסק שלנו הרי שהיא גם הדרך הטובה ביותר להציע את השירותים והמוצרים שלנו לקהל הרחב. הדרך הטובה ביותר לבנות מוניטין לעסק והדרך הטובה ביותר לבנות יחסי אמון עם הקהל שלנו. בניית אתר תדמית צריכה להיעשות על ידי בונה אתרים מקצועי ומנוסה ולא כדאי לחסוך 1000-2000 שח מהעלות הכוללת של בניית האתר רק כדי להתפשר על אתר פחות טוב שלא יניב תוצאות כמו שצריך. על כן חשוב לבנות אתר תדמית ברמת איכות גבוהה שגם תספק תוצאות.

מה חשוב שיהיה באתר תדמית?

אתר תדמית הוא בדרך כלל אתר שמטרתו היא לשפר את התדמית של העסק ולהציג אותו בפני הקהל הרחב. הוא יהיה בנוי לרוב מדף בית שיווקי, עמוד המלמד אודות העסק, עמודי שירות או קטגוריות המציגים את השירותים העיקריים של בית העסק, בלוג מאמרים ועמוד צור קשר. כמובן שניתן להוסיף עמודים נוספים של המלצות, בין לקוחותינו ועוד בהתאם לרצון בעל העסק ובהתאם לצורך. חשוב לבצע בניית אתרים שנראים טוב, נוח ונעים לגלוש בהם ושהתוכן והניווט יהיו נגישים וברורים.

התאמה רספונסיבית של האתר כבר מימיו הראשונים:

התאמה רספונסיבית היא בעצם התאמת האתר לגלישה במסכים בגדלים שונים. מכיוון שרבים מהגולשים עושים זאת באמצעות הסמארטפונים, טאבלטים ומכשירים עם מסכים בגדלים שונים מדובר בפעולה חשובה מאין כמוה שעדיין לצערנו הרב לא כל בוני/מפתחי האתר שמים דגש עליה.

שימו דגש על חוויית משתמש ותוכן טוב:

מלבד ההתאמה למובייל חשוב לשים דגש על חוויית משתמש ברמה גבוהה. דאגו שהאתר יהיה על אחסון טוב ויטען במהירות, שהתוכן יהיה ייחודי ואיכותי, מעניין ועונה על צרכי הלקוח, שתפריטי הניווט יהיו נוחים ויעילים, שיהיה תוסף נגישות מותקן באתר ומוצג בכל העמודים בו ועוד.

מילי שמעון

מילי שמעון

בונה אתרים ומומחית בעיצוב גרפי עם שנות 10 שנות ניסיון בתחום.